سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رمان و داستان ادبیات برجسته

دانلود رمان تمام زندگیم کامپیوتر،pdf،ایفون،اندروید جدید

    نظر

دانلود رمان تمام زندگیم کامپیوتر،pdf،ایفون،اندروید جدید

دانلود رمان تمام زندگیم کامپیوتر،pdf،ایفون،اندروید

دانلود رمان زیبا تمام زندگیم برای گوشی اندروید و آیفون و جاوا

دانلود رمان عاشقانه تمام زندگیم برای کامپیوتر و لپ تاب Pdf

رمان تمام زندگیم با لینک مستقیم و رایگان از سرور اختصاصی وبلاگ

نویسنده : آتنا بانو

با تشکر از نویسنده عزیز بابت نوشتن رمان زیبای تمام زندگیم

حجم رمان :

2.48 مگابایت پی دی اف

1.97 مگابایت نسخه ی اندروید

1.12 مگابایت نسخه ی جاوا

خلاصه رمان:

در مورد دختری که بعد از مرگ مادرش با اتفاقات مبهم و عجیبی رو به رو میشه که… حرفی از نویسنده رمان: این رمان با تمام رمان های پلیسی و عاشقانه فرق میکنه…و اتفاقات ،تکراری نیست… امیدوارم بپسندین…

قسمتی از رمان:

 

چشمانم رو به امید اینکه همه چیز یک خواب بوده باشه،باز کردم…اما با دیدن  مشکیم فهمیدم خواب نبوده….
یعنی باید به این زودی میرفت؟
من که جز اون کسی رو محرم راز هام نمیدونستم…
من فقط با وجود اون خوش حال بودم…
با وجود اینکه روی تخت بی حرکت بود،دوستش داشتم…با اینکه نمیتونست باهام حرف بزنه.دوست داشتم..چون مادرم بود..!!!
مادرم منو با تمام وجود و عشقش بزرگ کرده بود …به خاطر اون تصادف لعنتی به اون روز افتاد…
با اینکه چهل روز از مرگش میگذره،هنوز باهاش کنار نیومدم،دل تنگشم،آرزوی دیدنش رو دارم؛بابام حتی نذاشت تو مراسم خاکسپاریش باشم…
اشک هام صورتم رو خیس میکردند…عکس مادرم رو برداشتم و بغلش کردم…
_نمیخوای بلند شی؟!!!نمیخوای تمومش کنی؟!؟
با صدای لیلی سرم رو بلند کردم.بهش نگاه کردم…لیلی دخترخالم بود.برام مثل خواهر نداشته ام بود.
چشم ازش گرفتمو به دیوار رو به رو خیره شدم و گفتم:_چرا میخوام …اما نمیتونم .برام سخته لیلی؟!؟
حرفام رو با بغض میزدم..نمیتونستم خیلی راحت در موردش صحبت کنم…
_عسل جان تو میتونی…اگه بخوای میتونی،ازت خواهش میکنم،به خاطر خودت،به خاطر پدرت،به خاطر روح مادرت، عسل تو نمیتونی تمام عمرت رو این طوری زندگی کنی ، میخوای همینجوری تو اتاقت بشینیو زانوی غم بغل کنی؟؟ تا چی بشه؟ این و میخوای؟
_نه این رو نمیخوام…اما میگی چیکار کنم؟فراموشش کنم؟

جهت دانلود با فرمت های مختلف روش کلیک کنید

??????

دانلود رمان تمام زندگیم برای کامپیوتر (نسخه PDF)



دانلود رمان تمام زندگیم برای موبایل apk



دانلود رمان تمام زندگیم برای فرمت جاوا


دانلود رمان تمام زندگیم مخصوص گوشی آیفون و کتابخوان ها (EPUB)